آ
-
آمادگی به تغییر
تأثیر مهارتهای مدیریت کوانتومی بر آمادگی به تغییر کارکنان دانشگاه با نقش میانجی چابکی سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]
-
آموزش
تأثیر آموزش مبتنی بر موک بر عملکرد کارکنان شهرداری تهران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 123-140]
-
آموزش سلامت کشور
واکاوی و رتبه بندی توانایی، جهت شفافیت بودجهریزی مبتنی بر عملکرد در نظام آموزش سلامت کشور [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 48-70]
-
آموزش عالی
طراحی الگوی مدیریت بحران برای مدیران دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 263-279]
-
آموزش کارآفرینی
شناسایی عوامل موثر بر تضعیف کارآفرینی در دانش آموختگان دانشگاه های پیام نور استان تهران [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 168-194]
-
آموزش کارکنان
شناسایی موانع اجرای بهینه ارزشیابی آموزشی در شرکت ملی گاز ایران: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 71-101]
-
آموزش کارکنان
آموزش کارکنان با استفاده از هوش مصنوعی (ارائه یک مدل سیستمی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 248-281]
-
آموزش مبتنی بر موک
تأثیر آموزش مبتنی بر موک بر عملکرد کارکنان شهرداری تهران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 123-140]
-
آموزش مجازی
طراحی مدل برنامه درسی مدارس مجازی در دوره دوم متوسطه شهرستان خواف [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 244-262]
-
آموزش مجازی
شناسایی ابعاد و مؤلفههای کاربرد فناوریهای نوین در دانشگاه نسل چهارم [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 24-51]
-
آموزش منابع انسانی
ارائه مدل حکمرانی هوشمند با تمرکز بر توسعه و آموزش منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 111-141]
-
آموزش و پرورش
شناسایی ابعاد، مولفهها و شاخصهای مدیریت مدرسه محوری بر مبنای ارزشهای اسلامی- ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 144-167]
-
آوای کارکنان
اثر شفافیت سازمانی بر آوای کارکنان با نقش میانجی مسئولیتپذیری اجتماعی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 1-23]
ا
-
اتمسفر کارآفرینی
شناسایی عوامل موثر بر تضعیف کارآفرینی در دانش آموختگان دانشگاه های پیام نور استان تهران [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 168-194]
-
احساس تعلق
واکاوی ابعاد و مؤلفههای فرهنگ سازمانی مبتنی بر متغیرهای هنجاری و فردی در مدیران ستادی آموزش و پرورش استان تهران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 124-154]
-
اخلاق تاریک
واکاوی نقش تعدیلکننده مدیریت مشارکتی در رابطه بین مثلث تاریک شخصیت و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]
-
ارتباطات شبکهای
طراحی الگوی آموزش مجازی درس تربیت بدنی در آموزش و پرورش ایران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 155-178]
-
ارتباطات مؤثر
اثر سکته سازمانی بر بدگمانی سازمانی معلمان با میانجیگری شایعه سازمانی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]
-
ارزش محور
طراحی مدل ارزیابی عملکرد منابع انسانی با رویکرد ارزش محور در نظام آموزشی عالی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 305-328]
-
ارزشهای اسلامی – ایرانی
شناسایی ابعاد، مولفهها و شاخصهای مدیریت مدرسه محوری بر مبنای ارزشهای اسلامی- ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 144-167]
-
ارزشیابی آموزشی
شناسایی موانع اجرای بهینه ارزشیابی آموزشی در شرکت ملی گاز ایران: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 71-101]
-
ارزشیابی متنوع
طراحی مدل برنامه درسی مدارس مجازی در دوره دوم متوسطه شهرستان خواف [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 244-262]
-
ارزیابی عملکرد
طراحی مدل ارزیابی عملکرد منابع انسانی با رویکرد ارزش محور در نظام آموزشی عالی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 305-328]
-
ارزیابی کیفیت
ارزیابی کیفیت خدمات خوابگاهی با ترکیب مدلهای سروکوال و IPA (مطالعه موردی: دانشگاه اردکان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 67-91]
-
ازخودبیگانگی تحصیلی
تأثیر فرهنگ مدرسه بر از خود بیگانگی تحصیلی با نقش میانجی نیازهای اساسی روانشناختی در میان دانشآموزان دورهی اول متوسطه استان لرستان [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 225-247]
-
الگوی آموزش
ارائه الگوی آموزش با رویکرد مدیریت دانش در بانکها و نهادهای مالی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 141-168]
-
الگوی برنامهدرسی
طراحی الگوی پارادایمی توسعه فرهنگ عمومی در برنامه درسی دوره ابتدایی با رویکرد داده بنیاد [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 102-124]
-
الگوی برنامه درسی
طراحی الگوی کیفی تکیهگاه سازی آموزشی برای دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 142-161]
-
الگوی جامع تحلیل کارآفرینی
شناسایی عوامل موثر بر تضعیف کارآفرینی در دانش آموختگان دانشگاه های پیام نور استان تهران [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 168-194]
-
الگوی کارآمدی
طراحی الگوی آموزش مجازی درس تربیت بدنی در آموزش و پرورش ایران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 155-178]
-
انگیزه و توانمندی معلم
طراحی الگوی تسهیل گری علوم تجربی بر اساس رویکرد معکوس در دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 202-224]
ب
-
بانکها و نهادهای مالی
ارائه الگوی آموزش با رویکرد مدیریت دانش در بانکها و نهادهای مالی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 141-168]
-
بدگمانی سازمانی
اثر سکته سازمانی بر بدگمانی سازمانی معلمان با میانجیگری شایعه سازمانی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]
-
برنامه آموزشی مجازی
طراحی الگوی آموزش مجازی درس تربیت بدنی در آموزش و پرورش ایران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 155-178]
-
برنامه ریزی
تأثیر منابع انسانی و مالی بر فرایند برنامه ریزی عملیاتی در بیمارستانهای آموزشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 21-41]
-
برنامه ریزی عملیاتی
تأثیر منابع انسانی و مالی بر فرایند برنامه ریزی عملیاتی در بیمارستانهای آموزشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 21-41]
-
بودجهریزی مبتنی بر عملکرد
واکاوی و رتبه بندی توانایی، جهت شفافیت بودجهریزی مبتنی بر عملکرد در نظام آموزش سلامت کشور [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 48-70]
-
بیادبی در محل کار
واکاوی نقش تعدیلکننده مدیریت مشارکتی در رابطه بین مثلث تاریک شخصیت و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]
-
بیمارستان های آموزشی
تأثیر منابع انسانی و مالی بر فرایند برنامه ریزی عملیاتی در بیمارستانهای آموزشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 21-41]
پ
-
پاسخگویی
اثر شفافیت سازمانی بر آوای کارکنان با نقش میانجی مسئولیتپذیری اجتماعی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 1-23]
ت
-
تئوری داده بنیاد
ارائه الگوی حکمرانی سبز با رویکرد توسعه پایدار(مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی کرمان) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 70-99]
-
تاب آوری
طراحی الگوی تابآوری در سازمانهای دولتی استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 100-123]
-
تاب آوری سازمانی
طراحی الگوی تابآوری در سازمانهای دولتی استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 100-123]
-
تسهیل گری
طراحی الگوی تسهیل گری علوم تجربی بر اساس رویکرد معکوس در دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 202-224]
-
تعامل
طراحی مدل برنامه درسی مدارس مجازی در دوره دوم متوسطه شهرستان خواف [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 244-262]
-
تکنولوژی نرم افزای و سخت افزار
طراحی الگوی آموزش مجازی درس تربیت بدنی در آموزش و پرورش ایران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 155-178]
-
تکیهگاه سازی آموزشی
طراحی الگوی کیفی تکیهگاه سازی آموزشی برای دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 142-161]
-
توسعه سیاسی
تأثیر آموزش عالی بر توسعه سیاسی؛ مطالعه تطبیقی در ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 179-201]
-
توسعه فرهنگعمومی
طراحی الگوی پارادایمی توسعه فرهنگ عمومی در برنامه درسی دوره ابتدایی با رویکرد داده بنیاد [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 102-124]
-
توسعۀ گردشگری علمی
ارائه مدل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری علمی در نظام آموزش عالی ایران: یک مطالعۀ ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 169-192]
ج
-
جانشین پروری
واکاوی ابعاد و مولفه های مدل توسعه یافته جانشین پروری مبتنی بر شایستگی در سازمان های آموزش محور با رویکرد فراترکیب [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 193-220]
-
جهت گیری هدف
نقش میانجی جهت گیری هدف و هویت تحصیلی در رابطه میان خوش بینی تحصیلی با درگیری تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 92-110]
چ
-
چابکی سازمانی
تأثیر مهارتهای مدیریت کوانتومی بر آمادگی به تغییر کارکنان دانشگاه با نقش میانجی چابکی سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]
ح
-
حسابداری مبتنیبر ابر
ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه آموزش حسابداری مبتنیبر ابر و عملکرد تحصیلی دانشجویان حسابداری در ایران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 282-304]
-
حکمرانی سبز
ارائه الگوی حکمرانی سبز با رویکرد توسعه پایدار(مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی کرمان) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 70-99]
-
حکمرانی هوشمند
ارائه مدل حکمرانی هوشمند با تمرکز بر توسعه و آموزش منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 111-141]
-
حمایت سازمانی ادراکشده
تأثیر حمایت سازمانی و عدالت سازمانی ادراکشده بر رفتار کاری نوآورانه با نقش میانجی هوش فرهنگی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 97-122]
خ
-
خوابگاه دانشگاه
ارزیابی کیفیت خدمات خوابگاهی با ترکیب مدلهای سروکوال و IPA (مطالعه موردی: دانشگاه اردکان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 67-91]
-
خود رهبری
نقش میانجی مکانیسم کامیابی در کار در تاثیرگذاری ویژگیهای شخصیتی مثبت بر خود رهبری با تاکید بر نقش تعدیلگر شخصیت فعال [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]
-
خودکارآمدی
طراحی مدل ارزیابی عملکرد منابع انسانی با رویکرد ارزش محور در نظام آموزشی عالی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 305-328]
-
خوش بینی تحصیلی
نقش میانجی جهت گیری هدف و هویت تحصیلی در رابطه میان خوش بینی تحصیلی با درگیری تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 92-110]
د
-
داده بنیاد
واکاوی ابعاد و مؤلفههای مدیریت پایدار منابع انسانی در دانشگاههای آزاد استان فارس با رویکرد کیفی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 280-303]
-
دانش آموزان
طراحی الگوی کیفی تکیهگاه سازی آموزشی برای دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 142-161]
-
دانشآموزان دورهی اول متوسطهی
تأثیر فرهنگ مدرسه بر از خود بیگانگی تحصیلی با نقش میانجی نیازهای اساسی روانشناختی در میان دانشآموزان دورهی اول متوسطه استان لرستان [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 225-247]
-
دانشجویان
طراحی الگوی مدیریت بحران برای مدیران دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 263-279]
-
دانشگاه
طراحی الگوی مدیریت بحران برای مدیران دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 263-279]
-
دانشگاه محقق اردبیلی
واکاوی نقش تعدیلکننده مدیریت مشارکتی در رابطه بین مثلث تاریک شخصیت و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]
-
دانشگاه نسل چهارم
شناسایی ابعاد و مؤلفههای کاربرد فناوریهای نوین در دانشگاه نسل چهارم [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 24-51]
-
درگیرسازی مخاطب
تأثیر آموزش مبتنی بر موک بر عملکرد کارکنان شهرداری تهران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 123-140]
-
درگیری تحصیلی
نقش میانجی جهت گیری هدف و هویت تحصیلی در رابطه میان خوش بینی تحصیلی با درگیری تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 92-110]
-
درگیری شغلی
ارائه مدل ساختاری از عملکرد شغلی بر اساس مهارتهای ارتباطی با میانجی گری درگیری شغلی در معلمان مدارس ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 42-66]
-
دورهابتدایی
طراحی الگوی پارادایمی توسعه فرهنگ عمومی در برنامه درسی دوره ابتدایی با رویکرد داده بنیاد [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 102-124]
-
دولت هوشمند
ارائه مدل حکمرانی هوشمند با تمرکز بر توسعه و آموزش منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 111-141]
ر
-
راهبرد ارزشیابی
تأثیر آموزش مبتنی بر موک بر عملکرد کارکنان شهرداری تهران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 123-140]
-
رسالت آموزش عالی
تأثیر آموزش عالی بر توسعه سیاسی؛ مطالعه تطبیقی در ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 179-201]
-
رفتار شهروندی سازمانی
واکاوی نقش تعدیلکننده مدیریت مشارکتی در رابطه بین مثلث تاریک شخصیت و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]
-
رفتار فرد محور
نقش انواع رفتارهای رهبری مدیران مدارس در یادگیری تیمی معلمان [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 52-74]
-
رفتار کاری نوآورانه
تأثیر حمایت سازمانی و عدالت سازمانی ادراکشده بر رفتار کاری نوآورانه با نقش میانجی هوش فرهنگی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 97-122]
-
رفتارهای دوگانه
نقش انواع رفتارهای رهبری مدیران مدارس در یادگیری تیمی معلمان [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 52-74]
-
رفتارهای رهبری
نقش انواع رفتارهای رهبری مدیران مدارس در یادگیری تیمی معلمان [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 52-74]
-
رفتارهای ناب
بررسی تأثیر فرهنگسازمانی سازگار گرا بر رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجی گری رهبری مربی گرایانه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 24-47]
-
رفتار وظیفه محور
نقش انواع رفتارهای رهبری مدیران مدارس در یادگیری تیمی معلمان [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 52-74]
-
رهبری
طراحی مدل شایستگیهای رهبری دوسوتوان در سیستمهای اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 25-48]
-
رهبری دوسوتوان
طراحی مدل شایستگیهای رهبری دوسوتوان در سیستمهای اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 25-48]
-
رهبری سازمانی
واکاوی ابعاد و مؤلفههای فرهنگ سازمانی مبتنی بر متغیرهای هنجاری و فردی در مدیران ستادی آموزش و پرورش استان تهران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 124-154]
-
رهبری کوانتومی
شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار و اثرپذیر رهبری کوانتومی در حوزه شبکههای اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 49-69]
-
رهبری مربی گرایان
بررسی تأثیر فرهنگسازمانی سازگار گرا بر رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجی گری رهبری مربی گرایانه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 24-47]
-
رویکرد توسعه پایدار
ارائه الگوی حکمرانی سبز با رویکرد توسعه پایدار(مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی کرمان) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 70-99]
-
رویکرد معکوس
طراحی الگوی تسهیل گری علوم تجربی بر اساس رویکرد معکوس در دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 202-224]
س
-
سازمان صداوسیما
شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار و اثرپذیر رهبری کوانتومی در حوزه شبکههای اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 49-69]
-
سازمان های دولتی
طراحی الگوی تابآوری در سازمانهای دولتی استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 100-123]
-
سکته سازمانی
اثر سکته سازمانی بر بدگمانی سازمانی معلمان با میانجیگری شایعه سازمانی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]
-
سیاستهای آموزش عالی
تأثیر آموزش عالی بر توسعه سیاسی؛ مطالعه تطبیقی در ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 179-201]
-
سیستمهای اجتماعی
طراحی مدل شایستگیهای رهبری دوسوتوان در سیستمهای اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 25-48]
ش
-
شاخصهای آموزش کارکنان
ارائه الگوی آموزش با رویکرد مدیریت دانش در بانکها و نهادهای مالی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 141-168]
-
شایستگی
واکاوی ابعاد و مولفه های مدل توسعه یافته جانشین پروری مبتنی بر شایستگی در سازمان های آموزش محور با رویکرد فراترکیب [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 193-220]
-
شایستگی رهبران
طراحی مدل شایستگیهای رهبری دوسوتوان در سیستمهای اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 25-48]
-
شایعه سازمانی
اثر سکته سازمانی بر بدگمانی سازمانی معلمان با میانجیگری شایعه سازمانی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]
-
شبکههای اجتماعی
شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار و اثرپذیر رهبری کوانتومی در حوزه شبکههای اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 49-69]
-
شخصیت فعال
نقش میانجی مکانیسم کامیابی در کار در تاثیرگذاری ویژگیهای شخصیتی مثبت بر خود رهبری با تاکید بر نقش تعدیلگر شخصیت فعال [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]
-
شفافیت
واکاوی و رتبه بندی توانایی، جهت شفافیت بودجهریزی مبتنی بر عملکرد در نظام آموزش سلامت کشور [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 48-70]
-
شفافیت سازمانی
اثر شفافیت سازمانی بر آوای کارکنان با نقش میانجی مسئولیتپذیری اجتماعی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 1-23]
-
شناسایی استعدادها؛ حمایت و پشتیبانی سازمانی
واکاوی ابعاد و مولفه های مدل توسعه یافته جانشین پروری مبتنی بر شایستگی در سازمان های آموزش محور با رویکرد فراترکیب [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 193-220]
ص
-
صرفه اقتصادی
واکاوی و رتبه بندی توانایی، جهت شفافیت بودجهریزی مبتنی بر عملکرد در نظام آموزش سلامت کشور [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 48-70]
ط
-
طراحی مدل برنامه درسی
طراحی مدل برنامه درسی مدارس مجازی در دوره دوم متوسطه شهرستان خواف [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 244-262]
ظ
-
ظرفیت تاب آوری
طراحی الگوی تابآوری در سازمانهای دولتی استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 100-123]
ع
-
عدالت سازمانی
واکاوی ابعاد و مؤلفههای فرهنگ سازمانی مبتنی بر متغیرهای هنجاری و فردی در مدیران ستادی آموزش و پرورش استان تهران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 124-154]
-
عدالت سازمانی ادراکشده
تأثیر حمایت سازمانی و عدالت سازمانی ادراکشده بر رفتار کاری نوآورانه با نقش میانجی هوش فرهنگی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 97-122]
-
علوم تجربی
طراحی الگوی تسهیل گری علوم تجربی بر اساس رویکرد معکوس در دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 202-224]
-
عملکرد تحصیلی
ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه آموزش حسابداری مبتنیبر ابر و عملکرد تحصیلی دانشجویان حسابداری در ایران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 282-304]
-
عملکرد شغلی
ارائه مدل ساختاری از عملکرد شغلی بر اساس مهارتهای ارتباطی با میانجی گری درگیری شغلی در معلمان مدارس ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 42-66]
-
عملکرد کارکنان
تأثیر آموزش مبتنی بر موک بر عملکرد کارکنان شهرداری تهران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 123-140]
-
عملکرد منابع انسانی
طراحی مدل ارزیابی عملکرد منابع انسانی با رویکرد ارزش محور در نظام آموزشی عالی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 305-328]
-
عملکرد هوشمند سازمانی
ارائه مدل حکمرانی هوشمند با تمرکز بر توسعه و آموزش منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 111-141]
-
عوامل اقتصادی و فناوری
ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه آموزش حسابداری مبتنیبر ابر و عملکرد تحصیلی دانشجویان حسابداری در ایران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 282-304]
-
عوامل انسانی
ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه آموزش حسابداری مبتنیبر ابر و عملکرد تحصیلی دانشجویان حسابداری در ایران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 282-304]
-
عوامل فرهنگی و اجتماعی
ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه آموزش حسابداری مبتنیبر ابر و عملکرد تحصیلی دانشجویان حسابداری در ایران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 282-304]
ف
-
فرهنگ سازمانی
واکاوی ابعاد و مؤلفههای فرهنگ سازمانی مبتنی بر متغیرهای هنجاری و فردی در مدیران ستادی آموزش و پرورش استان تهران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 124-154]
-
فرهنگسازمانی سازگار گرا
بررسی تأثیر فرهنگسازمانی سازگار گرا بر رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجی گری رهبری مربی گرایانه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 24-47]
-
فرهنگعمومی
طراحی الگوی پارادایمی توسعه فرهنگ عمومی در برنامه درسی دوره ابتدایی با رویکرد داده بنیاد [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 102-124]
-
فرهنگ مدرسه
تأثیر فرهنگ مدرسه بر از خود بیگانگی تحصیلی با نقش میانجی نیازهای اساسی روانشناختی در میان دانشآموزان دورهی اول متوسطه استان لرستان [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 225-247]
-
فناوریهای نوین
شناسایی ابعاد و مؤلفههای کاربرد فناوریهای نوین در دانشگاه نسل چهارم [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 24-51]
-
فناوریهای نوین آموزشی
طراحی الگوی آموزش مجازی درس تربیت بدنی در آموزش و پرورش ایران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 155-178]
ک
-
کارآفرینی در پیام نور
شناسایی عوامل موثر بر تضعیف کارآفرینی در دانش آموختگان دانشگاه های پیام نور استان تهران [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 168-194]
-
کارکنان دانشگاه فرهنگیان
تأثیر مدیریت استعداد بر تعهد سازمانی با نقش میانجی عدالت سازمانی در میان کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان غربی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 76-96]
-
کاهش کارآفرینی
شناسایی عوامل موثر بر تضعیف کارآفرینی در دانش آموختگان دانشگاه های پیام نور استان تهران [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 168-194]
-
کوانتوم
تأثیر مهارتهای مدیریت کوانتومی بر آمادگی به تغییر کارکنان دانشگاه با نقش میانجی چابکی سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]
گ
-
گردشگری
ارائه مدل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری علمی در نظام آموزش عالی ایران: یک مطالعۀ ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 169-192]
-
گروه کانونی
شناسایی موانع اجرای بهینه ارزشیابی آموزشی در شرکت ملی گاز ایران: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 71-101]
م
-
مدارس مجازی
طراحی مدل برنامه درسی مدارس مجازی در دوره دوم متوسطه شهرستان خواف [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 244-262]
-
مدل آموزش کارکنان
آموزش کارکنان با استفاده از هوش مصنوعی (ارائه یک مدل سیستمی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 248-281]
-
مدل تحلیل اهمیت-عملکرد
ارزیابی کیفیت خدمات خوابگاهی با ترکیب مدلهای سروکوال و IPA (مطالعه موردی: دانشگاه اردکان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 67-91]
-
مدل ساختاری تفسیری
ارائه مدل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری علمی در نظام آموزش عالی ایران: یک مطالعۀ ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 169-192]
-
مدل سروکوال
ارزیابی کیفیت خدمات خوابگاهی با ترکیب مدلهای سروکوال و IPA (مطالعه موردی: دانشگاه اردکان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 67-91]
-
مدل سیستمی
آموزش کارکنان با استفاده از هوش مصنوعی (ارائه یک مدل سیستمی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 248-281]
-
مدیران راهبردی
ارائه الگوی پرورش مدیران راهبردی کشور براساس رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 221-243]
-
مدیران مدارس
بررسی تأثیر فرهنگسازمانی سازگار گرا بر رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجی گری رهبری مربی گرایانه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 24-47]
-
مدیریت بحران
طراحی الگوی مدیریت بحران برای مدیران دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 263-279]
-
مدیریت پایدار منابع انسانی
واکاوی ابعاد و مؤلفههای مدیریت پایدار منابع انسانی در دانشگاههای آزاد استان فارس با رویکرد کیفی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 280-303]
-
مدیریت دانش
ارائه الگوی آموزش با رویکرد مدیریت دانش در بانکها و نهادهای مالی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 141-168]
-
مدیریت کوانتومی
تأثیر مهارتهای مدیریت کوانتومی بر آمادگی به تغییر کارکنان دانشگاه با نقش میانجی چابکی سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]
-
مدیریت مدرسه محوری
شناسایی ابعاد، مولفهها و شاخصهای مدیریت مدرسه محوری بر مبنای ارزشهای اسلامی- ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 144-167]
-
مدیریت مشارکتی
واکاوی نقش تعدیلکننده مدیریت مشارکتی در رابطه بین مثلث تاریک شخصیت و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]
-
مدیریت منابع انسانی
واکاوی ابعاد و مؤلفههای مدیریت پایدار منابع انسانی در دانشگاههای آزاد استان فارس با رویکرد کیفی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 280-303]
-
مدیریت یادگیری الکترونیکی
شناسایی ابعاد و مؤلفههای کاربرد فناوریهای نوین در دانشگاه نسل چهارم [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 24-51]
-
مسولیتپذیری اجتماعی
اثر شفافیت سازمانی بر آوای کارکنان با نقش میانجی مسئولیتپذیری اجتماعی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 1-23]
-
مشارکت برون سازمانی
شناسایی ابعاد و مؤلفههای کاربرد فناوریهای نوین در دانشگاه نسل چهارم [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 24-51]
-
مشارکت پذیری
واکاوی ابعاد و مؤلفههای فرهنگ سازمانی مبتنی بر متغیرهای هنجاری و فردی در مدیران ستادی آموزش و پرورش استان تهران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 124-154]
-
مشارکت فعال خانوادهها
طراحی الگوی تسهیل گری علوم تجربی بر اساس رویکرد معکوس در دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 202-224]
-
مشارکت مداری
طراحی مدل ارزیابی عملکرد منابع انسانی با رویکرد ارزش محور در نظام آموزشی عالی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 305-328]
-
معلمان مدارس
ارائه مدل ساختاری از عملکرد شغلی بر اساس مهارتهای ارتباطی با میانجی گری درگیری شغلی در معلمان مدارس ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 42-66]
-
مقطع متوسطه
طراحی الگوی کیفی تکیهگاه سازی آموزشی برای دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 142-161]
-
مکانیسم کامیابی در کار
نقش میانجی مکانیسم کامیابی در کار در تاثیرگذاری ویژگیهای شخصیتی مثبت بر خود رهبری با تاکید بر نقش تعدیلگر شخصیت فعال [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]
-
منابع انسانی
ارائه الگوی پرورش مدیران راهبردی کشور براساس رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 221-243]
-
منابع انسانی
واکاوی ابعاد و مولفه های مدل توسعه یافته جانشین پروری مبتنی بر شایستگی در سازمان های آموزش محور با رویکرد فراترکیب [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 193-220]
-
منابع انسانی و مالی
تأثیر منابع انسانی و مالی بر فرایند برنامه ریزی عملیاتی در بیمارستانهای آموزشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 21-41]
-
مهارت مدیریت
تأثیر مهارتهای مدیریت کوانتومی بر آمادگی به تغییر کارکنان دانشگاه با نقش میانجی چابکی سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]
-
مهارت مدیریتی
شناسایی ابعاد، مولفهها و شاخصهای مدیریت مدرسه محوری بر مبنای ارزشهای اسلامی- ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 144-167]
-
مهارتهای ارتباطی
ارائه مدل ساختاری از عملکرد شغلی بر اساس مهارتهای ارتباطی با میانجی گری درگیری شغلی در معلمان مدارس ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 42-66]
-
مهارتهای کوانتومی
شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار و اثرپذیر رهبری کوانتومی در حوزه شبکههای اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 49-69]
-
موانع اجرای ارزشیابی
شناسایی موانع اجرای بهینه ارزشیابی آموزشی در شرکت ملی گاز ایران: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 71-101]
ن
-
نظام آموزش عالی
تأثیر آموزش عالی بر توسعه سیاسی؛ مطالعه تطبیقی در ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 179-201]
-
نظام آموزش عالی ایران
ارائه مدل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری علمی در نظام آموزش عالی ایران: یک مطالعۀ ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 169-192]
-
نظام سلامت
ارائه الگوی حکمرانی سبز با رویکرد توسعه پایدار(مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی کرمان) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 70-99]
-
نظریه داده بنیاد
ارائه الگوی پرورش مدیران راهبردی کشور براساس رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 221-243]
-
نیازهای روانشناختی اساسی
تأثیر فرهنگ مدرسه بر از خود بیگانگی تحصیلی با نقش میانجی نیازهای اساسی روانشناختی در میان دانشآموزان دورهی اول متوسطه استان لرستان [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 225-247]
و
-
وزارت امور اقتصاد و دارایی
ارائه الگوی پرورش مدیران راهبردی کشور براساس رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 221-243]
-
ویژگیهای شخصیتی مثبت
نقش میانجی مکانیسم کامیابی در کار در تاثیرگذاری ویژگیهای شخصیتی مثبت بر خود رهبری با تاکید بر نقش تعدیلگر شخصیت فعال [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]
ه
-
هوش فرهنگی
تأثیر حمایت سازمانی و عدالت سازمانی ادراکشده بر رفتار کاری نوآورانه با نقش میانجی هوش فرهنگی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 97-122]
-
هوش مصنوعی
آموزش کارکنان با استفاده از هوش مصنوعی (ارائه یک مدل سیستمی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 248-281]
-
هوشمند سازی
ارائه مدل حکمرانی هوشمند با تمرکز بر توسعه و آموزش منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 111-141]
-
هویت تحصیلی
نقش میانجی جهت گیری هدف و هویت تحصیلی در رابطه میان خوش بینی تحصیلی با درگیری تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 92-110]
-
هیئت علمی
واکاوی ابعاد و مؤلفههای مدیریت پایدار منابع انسانی در دانشگاههای آزاد استان فارس با رویکرد کیفی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 280-303]
ی
-
یادگیری تیمی
نقش انواع رفتارهای رهبری مدیران مدارس در یادگیری تیمی معلمان [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 52-74]