آ

  • آمادگی به تغییر تأثیر مهارت‌های مدیریت کوانتومی بر آمادگی به تغییر کارکنان دانشگاه با نقش میانجی چابکی سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]

  • آموزش تأثیر آموزش مبتنی بر موک بر عملکرد کارکنان شهرداری تهران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 123-140]

  • آموزش سلامت کشور واکاوی و رتبه بندی توانایی، جهت شفافیت بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد در نظام آموزش سلامت کشور [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 48-70]

  • آموزش عالی طراحی الگوی مدیریت بحران برای مدیران دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 263-279]

  • آموزش کارآفرینی شناسایی عوامل موثر بر تضعیف کارآفرینی در دانش آموختگان دانشگاه های پیام نور استان تهران [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 168-194]

  • آموزش کارکنان شناسایی موانع اجرای بهینه ارزشیابی آموزشی در شرکت ملی گاز ایران: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 71-101]

  • آموزش کارکنان آموزش کارکنان با استفاده از هوش مصنوعی (ارائه یک مدل سیستمی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 248-281]

  • آموزش مبتنی بر موک تأثیر آموزش مبتنی بر موک بر عملکرد کارکنان شهرداری تهران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 123-140]

  • آموزش مجازی طراحی مدل برنامه درسی مدارس مجازی در دوره دوم متوسطه شهرستان خواف [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 244-262]

  • آموزش مجازی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های کاربرد فناوری‌های نوین در دانشگاه نسل چهارم [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 24-51]

  • آموزش منابع انسانی ارائه مدل حکمرانی هوشمند با تمرکز بر توسعه و آموزش منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 111-141]

  • آموزش و پرورش شناسایی ابعاد، مولفه‌ها و شاخصهای مدیریت مدرسه محوری بر مبنای ارزش‌های اسلامی- ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 144-167]

  • آوای کارکنان اثر شفافیت سازمانی بر آوای کارکنان با نقش میانجی مسئولیت‌پذیری اجتماعی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 1-23]

ا

  • اتمسفر کارآفرینی شناسایی عوامل موثر بر تضعیف کارآفرینی در دانش آموختگان دانشگاه های پیام نور استان تهران [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 168-194]

  • احساس تعلق واکاوی ابعاد و مؤلفه‌های فرهنگ سازمانی مبتنی بر متغیرهای هنجاری و فردی در مدیران ستادی آموزش و پرورش استان تهران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 124-154]

  • اخلاق تاریک واکاوی نقش تعدیل‌کننده مدیریت مشارکتی در رابطه بین مثلث‌ تاریک شخصیت و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]

  • ارتباطات شبکه‌ای طراحی الگوی آموزش مجازی درس تربیت بدنی در آموزش و پرورش ایران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 155-178]

  • ارتباطات مؤثر اثر سکته سازمانی بر بدگمانی سازمانی معلمان با میانجی‌گری شایعه سازمانی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]

  • ارزش محور طراحی مدل ارزیابی عملکرد منابع انسانی با رویکرد ارزش محور در نظام آموزشی عالی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 305-328]

  • ارزش‌های اسلامی – ایرانی شناسایی ابعاد، مولفه‌ها و شاخصهای مدیریت مدرسه محوری بر مبنای ارزش‌های اسلامی- ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 144-167]

  • ارزشیابی آموزشی شناسایی موانع اجرای بهینه ارزشیابی آموزشی در شرکت ملی گاز ایران: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 71-101]

  • ارزشیابی متنوع طراحی مدل برنامه درسی مدارس مجازی در دوره دوم متوسطه شهرستان خواف [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 244-262]

  • ارزیابی عملکرد طراحی مدل ارزیابی عملکرد منابع انسانی با رویکرد ارزش محور در نظام آموزشی عالی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 305-328]

  • ارزیابی کیفیت ارزیابی کیفیت خدمات خوابگاهی با ترکیب مدل‌های سروکوال و IPA (مطالعه موردی: دانشگاه اردکان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 67-91]

  • ازخودبیگانگی تحصیلی تأثیر فرهنگ مدرسه بر از خود بیگانگی تحصیلی با نقش میانجی نیازهای اساسی روان‌شناختی در میان دانش‌آموزان دوره‌ی اول متوسطه استان لرستان [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 225-247]

  • الگوی آموزش ارائه الگوی آموزش با رویکرد مدیریت دانش در بانک‌ها و نهادهای مالی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 141-168]

  • الگوی برنامه‌درسی طراحی الگوی پارادایمی توسعه فرهنگ عمومی در برنامه درسی دوره ابتدایی با رویکرد داده بنیاد [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 102-124]

  • الگوی برنامه درسی طراحی الگوی کیفی تکیه‌گاه سازی آموزشی برای دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 142-161]

  • الگوی جامع تحلیل کارآفرینی شناسایی عوامل موثر بر تضعیف کارآفرینی در دانش آموختگان دانشگاه های پیام نور استان تهران [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 168-194]

  • الگوی کارآمدی طراحی الگوی آموزش مجازی درس تربیت بدنی در آموزش و پرورش ایران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 155-178]

  • انگیزه و توانمندی معلم طراحی الگوی تسهیل گری علوم تجربی بر اساس رویکرد معکوس در دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 202-224]

ب

  • بانکها و نهادهای مالی ارائه الگوی آموزش با رویکرد مدیریت دانش در بانک‌ها و نهادهای مالی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 141-168]

  • بدگمانی سازمانی اثر سکته سازمانی بر بدگمانی سازمانی معلمان با میانجی‌گری شایعه سازمانی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]

  • برنامه آموزشی مجازی طراحی الگوی آموزش مجازی درس تربیت بدنی در آموزش و پرورش ایران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 155-178]

  • برنامه ریزی تأثیر منابع انسانی و مالی بر فرایند برنامه ریزی عملیاتی در بیمارستانهای آموزشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 21-41]

  • برنامه ریزی عملیاتی تأثیر منابع انسانی و مالی بر فرایند برنامه ریزی عملیاتی در بیمارستانهای آموزشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 21-41]

  • بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد واکاوی و رتبه بندی توانایی، جهت شفافیت بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد در نظام آموزش سلامت کشور [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 48-70]

  • بی‌ادبی در محل کار واکاوی نقش تعدیل‌کننده مدیریت مشارکتی در رابطه بین مثلث‌ تاریک شخصیت و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]

  • بیمارستان های آموزشی تأثیر منابع انسانی و مالی بر فرایند برنامه ریزی عملیاتی در بیمارستانهای آموزشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 21-41]

پ

  • پاسخگویی اثر شفافیت سازمانی بر آوای کارکنان با نقش میانجی مسئولیت‌پذیری اجتماعی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 1-23]

ت

  • تئوری داده بنیاد ارائه الگوی حکمرانی سبز با رویکرد توسعه پایدار(مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی کرمان) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 70-99]

  • تاب آوری طراحی الگوی تاب‌آوری در سازمان‌های دولتی استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 100-123]

  • تاب آوری سازمانی طراحی الگوی تاب‌آوری در سازمان‌های دولتی استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 100-123]

  • تسهیل گری طراحی الگوی تسهیل گری علوم تجربی بر اساس رویکرد معکوس در دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 202-224]

  • تعامل طراحی مدل برنامه درسی مدارس مجازی در دوره دوم متوسطه شهرستان خواف [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 244-262]

  • تکنولوژی نرم افزای و سخت افزار طراحی الگوی آموزش مجازی درس تربیت بدنی در آموزش و پرورش ایران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 155-178]

  • تکیه‌گاه سازی آموزشی طراحی الگوی کیفی تکیه‌گاه سازی آموزشی برای دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 142-161]

  • توسعه سیاسی تأثیر آموزش عالی بر توسعه سیاسی؛ مطالعه تطبیقی در ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 179-201]

  • توسعه فرهنگ‌عمومی طراحی الگوی پارادایمی توسعه فرهنگ عمومی در برنامه درسی دوره ابتدایی با رویکرد داده بنیاد [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 102-124]

  • توسعۀ گردشگری علمی ارائه‌ مدل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری علمی در نظام آموزش عالی ایران: یک مطالعۀ ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 169-192]

ج

  • جانشین پروری واکاوی ابعاد و مولفه های مدل توسعه یافته جانشین پروری مبتنی بر شایستگی در سازمان های آموزش محور با رویکرد فراترکیب [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 193-220]

  • جهت گیری هدف نقش میانجی جهت گیری هدف و هویت تحصیلی در رابطه میان خوش بینی تحصیلی با درگیری تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 92-110]

چ

  • چابکی سازمانی تأثیر مهارت‌های مدیریت کوانتومی بر آمادگی به تغییر کارکنان دانشگاه با نقش میانجی چابکی سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]

ح

  • حسابداری مبتنی‌بر ابر ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه آموزش حسابداری مبتنی‌بر ابر و عملکرد تحصیلی دانشجویان حسابداری در ایران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 282-304]

  • حکمرانی سبز‌ ارائه الگوی حکمرانی سبز با رویکرد توسعه پایدار(مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی کرمان) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 70-99]

  • حکمرانی هوشمند ارائه مدل حکمرانی هوشمند با تمرکز بر توسعه و آموزش منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 111-141]

  • حمایت سازمانی ادراک‌شده تأثیر حمایت سازمانی و عدالت سازمانی ادراک‌شده بر رفتار کاری نوآورانه با نقش میانجی هوش فرهنگی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 97-122]

خ

  • خوابگاه دانشگاه ارزیابی کیفیت خدمات خوابگاهی با ترکیب مدل‌های سروکوال و IPA (مطالعه موردی: دانشگاه اردکان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 67-91]

  • خود رهبری نقش میانجی مکانیسم کامیابی در کار در تاثیرگذاری ویژگی‌های شخصیتی مثبت بر خود رهبری با تاکید بر نقش تعدیل‌گر شخصیت فعال [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]

  • خودکارآمدی طراحی مدل ارزیابی عملکرد منابع انسانی با رویکرد ارزش محور در نظام آموزشی عالی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 305-328]

  • خوش بینی تحصیلی نقش میانجی جهت گیری هدف و هویت تحصیلی در رابطه میان خوش بینی تحصیلی با درگیری تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 92-110]

د

  • داده بنیاد واکاوی ابعاد و مؤلفه‌های مدیریت پایدار منابع انسانی در دانشگاه‌های آزاد استان فارس با رویکرد کیفی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 280-303]

  • دانش آموزان طراحی الگوی کیفی تکیه‌گاه سازی آموزشی برای دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 142-161]

  • دانش‌آموزان دوره‌ی اول متوسطه‌ی تأثیر فرهنگ مدرسه بر از خود بیگانگی تحصیلی با نقش میانجی نیازهای اساسی روان‌شناختی در میان دانش‌آموزان دوره‌ی اول متوسطه استان لرستان [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 225-247]

  • دانشجویان طراحی الگوی مدیریت بحران برای مدیران دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 263-279]

  • دانشگاه طراحی الگوی مدیریت بحران برای مدیران دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 263-279]

  • دانشگاه محقق اردبیلی واکاوی نقش تعدیل‌کننده مدیریت مشارکتی در رابطه بین مثلث‌ تاریک شخصیت و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]

  • دانشگاه نسل چهارم شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های کاربرد فناوری‌های نوین در دانشگاه نسل چهارم [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 24-51]

  • درگیرسازی مخاطب تأثیر آموزش مبتنی بر موک بر عملکرد کارکنان شهرداری تهران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 123-140]

  • درگیری تحصیلی نقش میانجی جهت گیری هدف و هویت تحصیلی در رابطه میان خوش بینی تحصیلی با درگیری تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 92-110]

  • درگیری شغلی ارائه مدل ساختاری از عملکرد شغلی بر اساس مهارتهای ارتباطی با میانجی گری درگیری شغلی در معلمان مدارس ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 42-66]

  • دوره‌ابتدایی طراحی الگوی پارادایمی توسعه فرهنگ عمومی در برنامه درسی دوره ابتدایی با رویکرد داده بنیاد [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 102-124]

  • دولت هوشمند ارائه مدل حکمرانی هوشمند با تمرکز بر توسعه و آموزش منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 111-141]

ر

  • راهبرد ارزشیابی تأثیر آموزش مبتنی بر موک بر عملکرد کارکنان شهرداری تهران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 123-140]

  • رسالت آموزش عالی تأثیر آموزش عالی بر توسعه سیاسی؛ مطالعه تطبیقی در ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 179-201]

  • رفتار شهروندی سازمانی واکاوی نقش تعدیل‌کننده مدیریت مشارکتی در رابطه بین مثلث‌ تاریک شخصیت و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]

  • رفتار فرد محور نقش انواع رفتارهای رهبری مدیران مدارس در یادگیری تیمی معلمان [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 52-74]

  • رفتار کاری نوآورانه تأثیر حمایت سازمانی و عدالت سازمانی ادراک‌شده بر رفتار کاری نوآورانه با نقش میانجی هوش فرهنگی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 97-122]

  • رفتارهای دوگانه نقش انواع رفتارهای رهبری مدیران مدارس در یادگیری تیمی معلمان [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 52-74]

  • رفتارهای رهبری نقش انواع رفتارهای رهبری مدیران مدارس در یادگیری تیمی معلمان [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 52-74]

  • رفتارهای ناب بررسی تأثیر فرهنگ‌سازمانی سازگار گرا بر رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجی‌ گری رهبری مربی گرایانه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 24-47]

  • رفتار وظیفه محور نقش انواع رفتارهای رهبری مدیران مدارس در یادگیری تیمی معلمان [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 52-74]

  • رهبری طراحی مدل شایستگی‌های رهبری دوسوتوان در سیستم‌های اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 25-48]

  • رهبری دوسوتوان طراحی مدل شایستگی‌های رهبری دوسوتوان در سیستم‌های اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 25-48]

  • رهبری سازمانی واکاوی ابعاد و مؤلفه‌های فرهنگ سازمانی مبتنی بر متغیرهای هنجاری و فردی در مدیران ستادی آموزش و پرورش استان تهران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 124-154]

  • رهبری کوانتومی شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار و اثرپذیر رهبری کوانتومی در حوزه شبکه‌های اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 49-69]

  • رهبری مربی گرایان بررسی تأثیر فرهنگ‌سازمانی سازگار گرا بر رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجی‌ گری رهبری مربی گرایانه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 24-47]

  • رویکرد توسعه پایدار‌ ارائه الگوی حکمرانی سبز با رویکرد توسعه پایدار(مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی کرمان) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 70-99]

  • رویکرد معکوس طراحی الگوی تسهیل گری علوم تجربی بر اساس رویکرد معکوس در دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 202-224]

س

  • سازمان صداوسیما شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار و اثرپذیر رهبری کوانتومی در حوزه شبکه‌های اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 49-69]

  • سازمان های دولتی طراحی الگوی تاب‌آوری در سازمان‌های دولتی استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 100-123]

  • سکته سازمانی اثر سکته سازمانی بر بدگمانی سازمانی معلمان با میانجی‌گری شایعه سازمانی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]

  • سیاست‌های آموزش عالی تأثیر آموزش عالی بر توسعه سیاسی؛ مطالعه تطبیقی در ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 179-201]

  • سیستم‌های اجتماعی طراحی مدل شایستگی‌های رهبری دوسوتوان در سیستم‌های اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 25-48]

ش

  • شاخصهای آموزش کارکنان ارائه الگوی آموزش با رویکرد مدیریت دانش در بانک‌ها و نهادهای مالی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 141-168]

  • شایستگی واکاوی ابعاد و مولفه های مدل توسعه یافته جانشین پروری مبتنی بر شایستگی در سازمان های آموزش محور با رویکرد فراترکیب [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 193-220]

  • شایستگی رهبران طراحی مدل شایستگی‌های رهبری دوسوتوان در سیستم‌های اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 25-48]

  • شایعه سازمانی اثر سکته سازمانی بر بدگمانی سازمانی معلمان با میانجی‌گری شایعه سازمانی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]

  • شبکه‌های اجتماعی شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار و اثرپذیر رهبری کوانتومی در حوزه شبکه‌های اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 49-69]

  • شخصیت فعال نقش میانجی مکانیسم کامیابی در کار در تاثیرگذاری ویژگی‌های شخصیتی مثبت بر خود رهبری با تاکید بر نقش تعدیل‌گر شخصیت فعال [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]

  • شفافیت واکاوی و رتبه بندی توانایی، جهت شفافیت بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد در نظام آموزش سلامت کشور [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 48-70]

  • شفافیت سازمانی اثر شفافیت سازمانی بر آوای کارکنان با نقش میانجی مسئولیت‌پذیری اجتماعی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 1-23]

  • شناسایی استعدادها؛ حمایت و پشتیبانی سازمانی واکاوی ابعاد و مولفه های مدل توسعه یافته جانشین پروری مبتنی بر شایستگی در سازمان های آموزش محور با رویکرد فراترکیب [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 193-220]

ص

  • صرفه اقتصادی واکاوی و رتبه بندی توانایی، جهت شفافیت بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد در نظام آموزش سلامت کشور [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 48-70]

ط

  • طراحی مدل برنامه درسی طراحی مدل برنامه درسی مدارس مجازی در دوره دوم متوسطه شهرستان خواف [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 244-262]

ظ

  • ظرفیت تاب آوری طراحی الگوی تاب‌آوری در سازمان‌های دولتی استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 100-123]

ع

  • عدالت سازمانی واکاوی ابعاد و مؤلفه‌های فرهنگ سازمانی مبتنی بر متغیرهای هنجاری و فردی در مدیران ستادی آموزش و پرورش استان تهران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 124-154]

  • عدالت سازمانی ادراک‌شده تأثیر حمایت سازمانی و عدالت سازمانی ادراک‌شده بر رفتار کاری نوآورانه با نقش میانجی هوش فرهنگی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 97-122]

  • علوم تجربی طراحی الگوی تسهیل گری علوم تجربی بر اساس رویکرد معکوس در دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 202-224]

  • عملکرد تحصیلی ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه آموزش حسابداری مبتنی‌بر ابر و عملکرد تحصیلی دانشجویان حسابداری در ایران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 282-304]

  • عملکرد شغلی ارائه مدل ساختاری از عملکرد شغلی بر اساس مهارتهای ارتباطی با میانجی گری درگیری شغلی در معلمان مدارس ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 42-66]

  • عملکرد کارکنان تأثیر آموزش مبتنی بر موک بر عملکرد کارکنان شهرداری تهران [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 123-140]

  • عملکرد منابع انسانی طراحی مدل ارزیابی عملکرد منابع انسانی با رویکرد ارزش محور در نظام آموزشی عالی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 305-328]

  • عملکرد هوشمند سازمانی ارائه مدل حکمرانی هوشمند با تمرکز بر توسعه و آموزش منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 111-141]

  • عوامل اقتصادی و فناوری ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه آموزش حسابداری مبتنی‌بر ابر و عملکرد تحصیلی دانشجویان حسابداری در ایران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 282-304]

  • عوامل انسانی ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه آموزش حسابداری مبتنی‌بر ابر و عملکرد تحصیلی دانشجویان حسابداری در ایران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 282-304]

  • عوامل فرهنگی و اجتماعی ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه آموزش حسابداری مبتنی‌بر ابر و عملکرد تحصیلی دانشجویان حسابداری در ایران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 282-304]

ف

  • فرهنگ سازمانی واکاوی ابعاد و مؤلفه‌های فرهنگ سازمانی مبتنی بر متغیرهای هنجاری و فردی در مدیران ستادی آموزش و پرورش استان تهران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 124-154]

  • فرهنگ‌سازمانی سازگار گرا بررسی تأثیر فرهنگ‌سازمانی سازگار گرا بر رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجی‌ گری رهبری مربی گرایانه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 24-47]

  • فرهنگ‌عمومی طراحی الگوی پارادایمی توسعه فرهنگ عمومی در برنامه درسی دوره ابتدایی با رویکرد داده بنیاد [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 102-124]

  • فرهنگ مدرسه‌ تأثیر فرهنگ مدرسه بر از خود بیگانگی تحصیلی با نقش میانجی نیازهای اساسی روان‌شناختی در میان دانش‌آموزان دوره‌ی اول متوسطه استان لرستان [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 225-247]

  • فناوری‎های نوین شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های کاربرد فناوری‌های نوین در دانشگاه نسل چهارم [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 24-51]

  • فناوری‌های نوین آموزشی طراحی الگوی آموزش مجازی درس تربیت بدنی در آموزش و پرورش ایران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 155-178]

ک

  • کارآفرینی در پیام نور شناسایی عوامل موثر بر تضعیف کارآفرینی در دانش آموختگان دانشگاه های پیام نور استان تهران [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 168-194]

  • کارکنان دانشگاه فرهنگیان تأثیر مدیریت استعداد بر تعهد سازمانی با نقش میانجی عدالت سازمانی در میان کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان غربی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 76-96]

  • کاهش کارآفرینی شناسایی عوامل موثر بر تضعیف کارآفرینی در دانش آموختگان دانشگاه های پیام نور استان تهران [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 168-194]

  • کوانتوم تأثیر مهارت‌های مدیریت کوانتومی بر آمادگی به تغییر کارکنان دانشگاه با نقش میانجی چابکی سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]

گ

  • گردشگری ارائه‌ مدل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری علمی در نظام آموزش عالی ایران: یک مطالعۀ ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 169-192]

  • گروه کانونی شناسایی موانع اجرای بهینه ارزشیابی آموزشی در شرکت ملی گاز ایران: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 71-101]

م

  • مدارس مجازی طراحی مدل برنامه درسی مدارس مجازی در دوره دوم متوسطه شهرستان خواف [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 244-262]

  • مدل آموزش کارکنان آموزش کارکنان با استفاده از هوش مصنوعی (ارائه یک مدل سیستمی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 248-281]

  • مدل تحلیل اهمیت-عملکرد ارزیابی کیفیت خدمات خوابگاهی با ترکیب مدل‌های سروکوال و IPA (مطالعه موردی: دانشگاه اردکان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 67-91]

  • مدل‌ ساختاری تفسیری ارائه‌ مدل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری علمی در نظام آموزش عالی ایران: یک مطالعۀ ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 169-192]

  • مدل سروکوال ارزیابی کیفیت خدمات خوابگاهی با ترکیب مدل‌های سروکوال و IPA (مطالعه موردی: دانشگاه اردکان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 67-91]

  • مدل سیستمی آموزش کارکنان با استفاده از هوش مصنوعی (ارائه یک مدل سیستمی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 248-281]

  • مدیران راهبردی ارائه الگوی پرورش مدیران راهبردی کشور براساس رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 221-243]

  • مدیران مدارس بررسی تأثیر فرهنگ‌سازمانی سازگار گرا بر رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجی‌ گری رهبری مربی گرایانه [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 24-47]

  • مدیریت بحران طراحی الگوی مدیریت بحران برای مدیران دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 263-279]

  • مدیریت پایدار منابع انسانی واکاوی ابعاد و مؤلفه‌های مدیریت پایدار منابع انسانی در دانشگاه‌های آزاد استان فارس با رویکرد کیفی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 280-303]

  • مدیریت دانش ارائه الگوی آموزش با رویکرد مدیریت دانش در بانک‌ها و نهادهای مالی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 141-168]

  • مدیریت کوانتومی تأثیر مهارت‌های مدیریت کوانتومی بر آمادگی به تغییر کارکنان دانشگاه با نقش میانجی چابکی سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]

  • مدیریت مدرسه محوری شناسایی ابعاد، مولفه‌ها و شاخصهای مدیریت مدرسه محوری بر مبنای ارزش‌های اسلامی- ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 144-167]

  • مدیریت مشارکتی واکاوی نقش تعدیل‌کننده مدیریت مشارکتی در رابطه بین مثلث‌ تاریک شخصیت و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]

  • مدیریت منابع انسانی واکاوی ابعاد و مؤلفه‌های مدیریت پایدار منابع انسانی در دانشگاه‌های آزاد استان فارس با رویکرد کیفی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 280-303]

  • مدیریت یادگیری الکترونیکی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های کاربرد فناوری‌های نوین در دانشگاه نسل چهارم [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 24-51]

  • مسولیت‌پذیری اجتماعی اثر شفافیت سازمانی بر آوای کارکنان با نقش میانجی مسئولیت‌پذیری اجتماعی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 1-23]

  • مشارکت برون سازمانی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های کاربرد فناوری‌های نوین در دانشگاه نسل چهارم [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 24-51]

  • مشارکت پذیری واکاوی ابعاد و مؤلفه‌های فرهنگ سازمانی مبتنی بر متغیرهای هنجاری و فردی در مدیران ستادی آموزش و پرورش استان تهران [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 124-154]

  • مشارکت فعال خانواده‌ها طراحی الگوی تسهیل گری علوم تجربی بر اساس رویکرد معکوس در دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 202-224]

  • مشارکت مداری طراحی مدل ارزیابی عملکرد منابع انسانی با رویکرد ارزش محور در نظام آموزشی عالی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 305-328]

  • معلمان مدارس ارائه مدل ساختاری از عملکرد شغلی بر اساس مهارتهای ارتباطی با میانجی گری درگیری شغلی در معلمان مدارس ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 42-66]

  • مقطع متوسطه طراحی الگوی کیفی تکیه‌گاه سازی آموزشی برای دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 142-161]

  • مکانیسم کامیابی در کار نقش میانجی مکانیسم کامیابی در کار در تاثیرگذاری ویژگی‌های شخصیتی مثبت بر خود رهبری با تاکید بر نقش تعدیل‌گر شخصیت فعال [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]

  • منابع انسانی ارائه الگوی پرورش مدیران راهبردی کشور براساس رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 221-243]

  • منابع انسانی واکاوی ابعاد و مولفه های مدل توسعه یافته جانشین پروری مبتنی بر شایستگی در سازمان های آموزش محور با رویکرد فراترکیب [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 193-220]

  • منابع انسانی و مالی تأثیر منابع انسانی و مالی بر فرایند برنامه ریزی عملیاتی در بیمارستانهای آموزشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 21-41]

  • مهارت مدیریت تأثیر مهارت‌های مدیریت کوانتومی بر آمادگی به تغییر کارکنان دانشگاه با نقش میانجی چابکی سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]

  • مهارت مدیریتی شناسایی ابعاد، مولفه‌ها و شاخصهای مدیریت مدرسه محوری بر مبنای ارزش‌های اسلامی- ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 144-167]

  • مهارتهای ارتباطی ارائه مدل ساختاری از عملکرد شغلی بر اساس مهارتهای ارتباطی با میانجی گری درگیری شغلی در معلمان مدارس ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 42-66]

  • مهارت‌های کوانتومی شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار و اثرپذیر رهبری کوانتومی در حوزه شبکه‌های اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 49-69]

  • موانع اجرای ارزشیابی شناسایی موانع اجرای بهینه ارزشیابی آموزشی در شرکت ملی گاز ایران: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 71-101]

ن

  • نظام آموزش عالی تأثیر آموزش عالی بر توسعه سیاسی؛ مطالعه تطبیقی در ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 179-201]

  • نظام آموزش عالی ایران ارائه‌ مدل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری علمی در نظام آموزش عالی ایران: یک مطالعۀ ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 169-192]

  • نظام سلامت ارائه الگوی حکمرانی سبز با رویکرد توسعه پایدار(مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی کرمان) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 70-99]

  • نظریه داده بنیاد ارائه الگوی پرورش مدیران راهبردی کشور براساس رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 221-243]

  • نیازهای روان‌شناختی اساسی تأثیر فرهنگ مدرسه بر از خود بیگانگی تحصیلی با نقش میانجی نیازهای اساسی روان‌شناختی در میان دانش‌آموزان دوره‌ی اول متوسطه استان لرستان [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 225-247]

و

  • وزارت امور اقتصاد و دارایی ارائه الگوی پرورش مدیران راهبردی کشور براساس رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 221-243]

  • ویژگی‌های شخصیتی مثبت نقش میانجی مکانیسم کامیابی در کار در تاثیرگذاری ویژگی‌های شخصیتی مثبت بر خود رهبری با تاکید بر نقش تعدیل‌گر شخصیت فعال [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]

ه

  • هوش فرهنگی تأثیر حمایت سازمانی و عدالت سازمانی ادراک‌شده بر رفتار کاری نوآورانه با نقش میانجی هوش فرهنگی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 97-122]

  • هوش مصنوعی آموزش کارکنان با استفاده از هوش مصنوعی (ارائه یک مدل سیستمی) [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 248-281]

  • هوشمند سازی ارائه مدل حکمرانی هوشمند با تمرکز بر توسعه و آموزش منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 111-141]

  • هویت تحصیلی نقش میانجی جهت گیری هدف و هویت تحصیلی در رابطه میان خوش بینی تحصیلی با درگیری تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 92-110]

  • هیئت علمی واکاوی ابعاد و مؤلفه‌های مدیریت پایدار منابع انسانی در دانشگاه‌های آزاد استان فارس با رویکرد کیفی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 280-303]

ی

  • یادگیری تیمی نقش انواع رفتارهای رهبری مدیران مدارس در یادگیری تیمی معلمان [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 52-74]